Site hosted by Angelfire.com: Build your free website today!

Altıncı Gün: Mersin –Gaziantep Etabı, 20 Haziran 2009

Mersin Antep otoyol. Gavur dağı. Kendi yemyeşil, önü ve arkası sapsarı. Adana ve Osmaniye pas geçildi. Antep in kalabalığı, Akınal Gar Lokantasında yemek ve rakı. Murat Otel de konaklama-315 Km

Viyadük Rüzgârları

Djü viyadük rüzgârlarını başarıyla geçtiğini anlatmak istiyor

Sha & Mou

Otoyol fatihleri sanki…

Altıncı Gün: Hikâyesi

Sabah Toygar’ın abisi Tolga bize eşlik etti. Motor Kulübü Başkanı İsmail abinin kafesinde güzel bir kahvaltı yaptık. İsmail bey ve Mersin Honda Bayii ile sohbet ettik. Sonra vedalaşma ve otoyol. Otoyolda benzini bitmiş bir Kanuni’ye Sha’nın deposundan benzin takviyesi yaptık. Adana ve Osmaniye yi pas geçtik. Kısa motorculuk hayatımızın en sert rüzgarlarını Nur dağı viyadüklerinde yedik. Hakikaten sersemletici ve korkutucu idi. Düşmemeyi başararak Gaziantep’e indik.

Otelde bir leğen bulup elle çamaşıra giriştik. Çamaşırları terasa ve odanın her tarafına yayıp yemek yemeğe çıktık. Djü , Mou’nun yemek yenilecek yer konusunda fikir belirtmesine kızdı ve illâ da kebabın yanında rakı içileceğini buyurdu. Böylelikle gayet egzotik bir restoran olar Akınal Gar Restaurant’a gidildi. Vagonların yanında açıkhavada, pek de Antep tadı vermeyen yemekler yenildi. Ve sonuç. Djü’nün ani ve keskin besin zehirlenmesi. Neden: Prenses Köfte. Yani tavuklu bir yemek.

Bilanço: Otoyolda dümdüz gidildiği belli. Koca gün sadece 2 fotoğraf çekilmiş. Djü’nün Akınal Restoran zehirlenmesinin dışında kayda değer hadise bulunmamakta.